Інформація від Альфа-Банку Україна!

Увага! Телефонний вішинг активізувався! Згідно зі статистикою, більше 70% власників карток, під психологічним тиском шахраїв розголошують конфіденційні дані та стають жертвами обману.
В разі телефонного вішингу об’єктом впливу шахраїв стають самі люди, а не техніка (банкомат, ПК, мобільний телефон та ін.). Злочинці обізнані в особливостях психології людини, тож в ході телефонної розмови вони використовують найбільш витончені інструменти маніпуляції (прихований шантаж).
Телефонний вішинг: як це відбувається? Шахраї телефонують власникам банківських карток та намагаються під різними приводами зібрати конфіденційні дані:
• CVV-код картки;
• логін та пароль до входу в особистий кабінет інтернет-банку;
• код-підтвердження операції з SMS;
• кодове слово для ідентифікації клієнта в контакт-центрі банку та ін. дані.
В зв’язку з цим, наголошуємо: працівники Альфа-Банку Україна ніколи, за жодних обставин не телефонують клієнтам з проханням озвучити персональні дані банківської картки/іншу конфіденційну інформацію.
У випаду, якщо ви отримали підозрілий дзвінок, або СМС повідомлення просимо негайно припинити розмову/не відповідати на СМС повідомлення та звернутися в контакт-центр Альфа-Банку за тел. 0 800 50 20 50 (цілодобовий, безкоштовний зв'язок з моб. телефонів) або безпосередньо до свого персонального менеджера.
Більш детальна інформація в приєднаних файлах!