Жовтень 2016

Щодо оформлення первинних документів!

Пунктом 2 ст.9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" зі зімінами та доповненнями, визначено, що первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити:
1.Назву документа (форми);
2.Дату і місце складання;
3.Назву підприємства, від імені якого складено документ;
4.Зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції;


Нові Типові форми з обліку та списання основних засобів для бюджетників!

Із 4 листопада — нові Типові форми з обліку та списання основних засобів для бюджетників

МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ від 13.09.2016 № 818 "Про затвердження типових форм з обліку та списання основних засобів суб’єктами державного сектору та порядку їх складання"
Подробиці: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1336-16#n138


Сторінки